Jednymi z najpopularniejszych upominków reklamowych są kubki. Trudno się temu dziwić – to gadżety, z których korzystamy każdego dnia – zarówno w biurze, jak i w domu. Z kubka napić można się zarówno kawy, jak i herbaty, wody czy soku, a nawet przyrządzić w nim danie instant. Do zalet takich prezentów zaliczyć można także stosunkowo niską cenę, co sprawia, że na ich zakup pozwolić mogą sobie nawet te przedsiębiorstwa, których budżet na działania promocyjne jest mocno ograniczony. Dostępne na rynku kubki różnić mogą się od siebie między innymi materiałem wykonania. Do tego celu wykorzystuje się porcelanę, ceramikę, metal oraz plastik. Kluczowym elementem każdego takiego produktu reklamowego jest znajdujący się na jego powierzchni nadruk. W jak sposób się go wykonuje? Poniżej wszystkie niezbędne informacje na ten temat.Kubki reklamowe pokryte mogą być różnego rodzaju nadrukami. Obejmować mogą one nazwę firmy, jej logo, slogan reklamowy czy dane teleadresowe. Dodatkowo, znaleźć może się tutaj również ciekawa, przykuwająca wzrok grafika. Najlepiej, by była ona utrzymana w charakterystycznych dla marki barwach – przyczyni się to do wzrostu jej rozpoznawalności.
Kubki reklamowe zdobić można między innymi z wykorzystaniem metody, jaką jest sublimacja. Aby nanieść w ten sposób nadruk na ich powierzchnię, potrzebny jest specjalny kubek z powłoką polimerową, odpowiednio dobrana prasa oraz nadruk wykonany na papierze sublimacyjnym. Nadruk musi mieć tutaj odpowiednie rozmiary oraz rozdzielczość – jedynie wówczas będziemy mogli mieć pewność, że zmieści się on na danym naczyniu i prezentować będzie się pełni efektownie (powinien być on ostry oraz nasycony).
Gdy projekt nadruku, który ma się znaleźć na powierzchni produktów, jakimi są Kubki reklamowe jest już gotowy, należy wydrukować go na specjalnej drukarce sublimacyjnej, z uprzednio załadowanym odpowiednim papierem. Kolejny etap to porozcinanie poszczególnych elementów i naklejenie ich na powierzchnię naczyń. Należy pamiętać, by papier ściśle przylegał do kubka.